lördag 23 mars 2019

Valparna 6 veckor

Nu är valparna sex veckor och vi har haft många trevliga besök. Idag var det härligt vårväder så valparna kunde vara ute och skutta, så härligt!
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna


Orange tik tränar agility...



... agility?


Ah, nu fattar jag!



Röd tik



Majken löper - byxa på



Grön pojke äter



och alla leker



Majken rufstufs



Idag är det fint väder och vi ska få gå UT!



Så spännande...



... vänta på mig!



Jag smyyger ...


...blå spanar ...


... både framåt och bakåt ...





... och vågar sig nerför trappan ...



... och ut i den blöta gräsmattan ...



... här kommer jag!



Fortfarande lite is och snö på gräsmattan, men vad gör väl det?




Röd tik hamnar på rumpan ...



... spring spring ...



... lukta lukta ...



... kolla ...



... kolla...



... och springa springa ...



Världen är full av upptäckter här utanför dörrarna ...



... sträcka sträcka ...



... spana spana ...



Hamna i ett gosigt knä!
 
 


Hej! vem är du?





Det här var ju hur mysigt som helst...




 











 








Nu blev jag visst lite trött och somnade ;)

Tack för härligt besök idag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar