måndag 12 september 2011

TÄVLING!!!!


Gissa hur många valpar!!!

Dag 54, drygt en vecka kvar. Mimi är hungrig och trött. Vi går fler korta promenader med henne och hon får ordentligt med mat. Magen börjar bli stor och hon kommer snart inte under soffan, som är hennes favoritplats.
Det är så spännande nu och för att göra det ännu mer spännande så vore det väl kul med en liten tävling??! Javisst!!

Gissa hur många valpar hon får, hur många av dem som är tik eller hane - och vilken färg! Den som vinner får en - överraskning, haha!!





9 kommentarer:

  1. Vill du att man röstar här eller på något annat sätt.
    Hur som helst så är min röst:
    3 valpar, alla svarta, 2 tikar och 1 hane.

    Jag håller alla tummar jag har för att det skall gå bra vid valpninen.

    Ha det jättebra. //Tomas (eftersom det är en tävling så är det bara jag i den här kommentaren.

    SvaraRadera
  2. Vi tror att det blir 4 valpar, 3 tikar och 1 hanne, alla svarta. Vi väntar med spänning!

    SvaraRadera
  3. Vilken liten tjockis, påminner om sin mamma som fått som mest 7 valpar, (K-kullen=Mimis kull) Jag tror då på 7 st. 5 hanar och 2 tikar alla svarta. mvh Gunilla Ädels kennel

    SvaraRadera
  4. Efter att ha sett bilderna så tror jag nu på fem. Jag tror på två hanar och tre tikar. En hane och en tik är svart/silver resten är svarta. :D
    LYCKA TILL!
    kram Topaz-Lotta

    SvaraRadera
  5. Jag tror Mimmi får sex valpar.fyra svarta tikar,en S/S hane och en svart hane.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Tror Mimmi får 4 tjejer 3 killar,hon ser ut att ha många valpar i magen,önskas lycka till.

    Kram Karin.

    SvaraRadera
  7. Hej, jag tror att Mimi får 3 tikar, 2 sv och 1 s/s. och 2 svarta hannar.
    Madeleine & Greta

    SvaraRadera
  8. Hej, jag tror att det kommer 5 valpar. Två killar och tre tjejer! Alla svarta.
    Lycka till /Julia!

    SvaraRadera
  9. Hej, jag tror att det är 3 tikar, alla tre svarta. Hoppas allt går bra./Katarina (granne)

    SvaraRadera