måndag 1 augusti 2011

Moa fyller ett år!!!


Idag, 30 juli fyller Moa ett år och vi firar det på vårt landställe. Miya fyller om en vecka så vi firar båda tillsammans. Först fick de vegetariska grisöron, och det var ju jättekul att leka tafatt med dem!

Sen ska det öppnas paket! Min, min, min säger Moa...

... men jag hann först, säger Miya. Och jag fick en gris! Ja, det var visst gristema idag, nöff, nöff!

Vi firar lite mer civiliserat och skålar i Moet & Chandon med jordgubbar - mums!!
Vilken trevlig helg tillsammans, vad kul att ni kom och hälsade på oss Lena och Tomas och Moa.
Stilstudie av en riktig fotograf... Tomas in action!

1 kommentar:

  1. Tack för en mycket härlig och trevlig helg.
    Det syns ju tydligt på sista bilden vad det var vi sysslade med under helgen :-).

    Gissa om Moa var trött när hon kom hem. Hon var helt slutkörd. Det var väl den sista trimningen som du gjorde som tog knäcken på henne :-).

    Återigen, Tack.

    SvaraRadera