tisdag 1 juli 2014

Sex veckor

Nu är grabbarna sex veckor och det händer nya saker varje dag.


Salami är gott!


Kommer jag att lukta vitlök nu?!


Äsch, det är det värt! Mums!


Lek med mig och min råtta då, säger Elin ...


... Snart, ska bara brotta ner brorsan först ...


... Ni är väl försiktiga? ...


Sådär, ska bara få tag på råttan!


Glöm det, jag sitter på den ...


Den är MIN!


Tröttmössor i soffan ...


Alla har var sin mysplats.



Ute bjuds på riktiga tuggben, nötnacke - mums!


Skönt att bita i nu när tänderna börjar komma ut och det kliar som attan i munnen!


Det räcker nog till oss båda ...


... under sträng övervakning av resten av flocken ...


... tugg, tugg ...

... pust, måste vila lite!

1 kommentar:

  1. Det ser ut att vara två riktiga bustroll det där...

    SvaraRadera