måndag 24 oktober 2011

Fyra veckor


Middagsdax!! Vi kan själva nu (hmmmm)



Vi kan äta fint oxå... (gör det då)



Hej Maya, ska vi leka??



... du e! .... (försiktigt Maya, hon är liten)



...kom igen då! (lika barn leka bäst)



... nu ska du få ...



... har du sett paparazzi-tanten som kommenterar allt vi gör?



Saga



Saga



Emma myser



Vakna nu då Agnes, vi ska fotograferas!



Ta gärna lite mer bilder på mig...

Vi försökte ta bild på alla fyra, vilket var svårt (!). Alltid var det någon som sov, vände huvudet, blundade eller något annat.... Men några fina bilder blev det i alla fall, eller hur?

2 kommentarer:

  1. Ljuvliga valpar, ljuvliga bilder! Snart måste jag komma och pussa på dom....
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Hur otroligt härliga dom ser ut. När jag ser lilla Agnes så tänker jag tillbaka på när Moa var så liten och... ja det är svårt att minnas utan att titta på "gamla" bilder.
    Vi är riktigt avundsjuka på alla er valpköpare som snart skall få hem era små underverk.
    Jag hoppas att jag kan få se de små liven på Fredag.
    Ha de så bra.

    SvaraRadera